Forum www.nightliferpg.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Rasy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.nightliferpg.fora.pl Strona Główna -> Przewodnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Alice
Wampir wegetarianin



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:27, 24 Gru 2009 Temat postu: Rasy

Rasy, które występują na forum:

Ludzie

Jest to rasa najsłabsza z najbardziej ograniczonymi prawami. Ludzie są najczęściej ofiarami innych, silniejszych ras i są większością na świecie. Nie wiedzą ani o istnieniu ras takich jak wampiry czy wilkołaki, a jeśli jakiś człowiek się o tym dowie (jest to mało prawdopodobne chyba, że zostanie poinformowane przez osobnika danej rasy) nie może zdradzić sekretu, gdyż zostanie osądzony i skazany zapewne na wyrok śmierci. Oczywiście ludzie mogą mieć dzieci (instrukcja w dziale "ciąże").

Wampiry

Są skryte, tajemnicze i trochę mroczne. Unikają kontaktu fizycznego, ponieważ mają niezwykle gładką i zimną skórę, która na pierwszy "rzut oka" jest twarda. Wampirzą skórę mogą przeciąć jedynie inne rasy (szczególnie wilkołaki). Wampiry mogą żywić się krwią ludzką lub zwierzęcą. Są bardzo blade, oczy mają odblask złota (jeśli żywią się krwią zwierząt) lub czerwieni (jeśli żywią się krwią ludzi). Oczy mają kolor taki jak ten przed przemianą, a stopniowo ciemnieją, gdy są głodne. Cienie pod oczami są ciemniejsze tak samo jak oczy - z głodu. Słońce je irytuje, więc nie powinny na nie wychodzić. Nazywane są nieśmiertelnymi, bo tak w rzeczy samej jest. Nie śpią. Wampiry mogą mieć dzieci (instrukcja jest w dziale "ciąże").

Wilkołaki

Muszą bardzo uważać na emocje i ubrania! Jeśli wzbierają zbyt wielkie emocje mogą przekształcić się w wielkiego basiora, który przeciętnemu człowiekowi dosięga do pasa (im wyżej w watasze tym większy wilk). Zmieniają się stopniowo z człowieka w pół człowieka - pół wilka i jeśli chcą, a tak jest najczęściej w wielkiego wilka o dłuższych tylnych i przednich łapach niż u przeciętnego wilczura (dzięki temu są trochę podobne do ludzi). Mogą jeść surowe mięso w postaci pół człowieka - pół wilka i wilka jak też zwykłe jedzenie w dowolnej postaci. Najdziksze są w postaci pół człowieka - pół wilka, a najsilniejsze jako wilki. Potrafią mówić tylko w ludzkiej postaci. Wilkołaki mają na tyle twarde i ostre pazury oraz kły, że z łatwością mogą przeciąć skórę wampira, od których są minimalnie szybsze. W ludzkiej postaci mają dosyć szorstką skórę i są cieplejsze niż przeciętny człowiek. Rasa ta ma spowolniony proces starzenia się. Muszą spać tak jak normalni ludzie. Wilkołaki mogą mieć dzieci (instrukcja w dziale "ciąże").

Kotołaki

Ta rasa zmiennokształtnych przybiera postać człowieka lub wielkiego kocura. Zmieniają się w bardzo szybkim tempie, a wygląda to jak zmniejszanie się i zmienianie kształtu ciała w daną postać (człowieka lub kota). Kotołaki zazwyczaj lubią zagadki i różnego rodzaju gierki przy czym są bardzo przekorne. Potrafią porozumiewać się z innymi telepatycznie w postaci kota. Z łatwością zazwyczaj przecinają wszystko pazurami i dosyć ostrymi zębami (przy skórze wampirów jednak muszą się trochę wysilić. Jeśli chodzi o resztę ras ich skóry przecinają o wiele łatwiej). Nie są tak szybkie jak wampiry czy wilkołaki, ale o wiele zwinniejsze. Również są nieco skryte i mają bardzo miękką skórę. Bardzo często ma ona jakiś dziwny odcień niebieskiego. Osobniki tej rasy zazwyczaj podróżują samotnie. Muszą spać tak jak normalni ludzie. Kotołaki mogą mieć dzieci (instrukcja w "ciąże").

Likantropii

Likantropia to po prostu zmiana człowieka w jakieś jedno zwierze. Odznacza się ona podobnie jak Wilkołactwo i Kotołactwo, ale Likantropia nie jest jakoś szczególnie groźna (chyba, że zwierze, w które zmienia się dana osoba jest niebezpieczne). Zachowują się czasem trochę dziwacznie, ale nie mają problemów z towarzystwem ludzi no chyba, że któryś z nich ma taki, a nie inny charakter. Największe problemy mają przy przecinaniu skóry wampirów, a jeśli chodzi o resztę, problemów mają stanowczo mniej. Są zazwyczaj silne, zwinne i szybkie acz wszystkiego jest po równo. Jako zwierzęta nie potrafią mówić. Likantropii z reguły podróżują samotnie lub parami ewentualnie w małych grupach. Mogą mieć dzieci (instrukcja w "ciąże").

Dhampiry

Dhampiry to pół ludzie, a pół wampiry. Mogą jeść ludzkie jedzenie jak i pić krew. Nie mają w sobie takiej agresjii jak ich wampirzy krewni, ale jeśli wpadną w furię mogą się chwilami niewiele od nich różnić. Są bardzo szybkie, silne i mają wyostrzone zmysły podobnie jak wampiry acz nie w takim aż stopniu. Są o jakieś jeden lub dwa stopnie chłodniejsze od ludzi. Nie irytuje je słońce, mają porcelanową skórę, a oczy nic nie zdradzają. Jeśli są zmęczone, głodne lub smutne pojawiają się u nich delikatne cienie pod oczami. Nie są do końca normalne jak większość ludzi, więc również się tak nie zachowują. W przeciwieństwie do wampirów sypiają acz znacznie mniej niż ludzie. Jest w nich coś dziwnego. Mogą mieć dzieci (instrukcja w "ciąże").

Wolvy

Wolvy to pół ludzie, a pół wilkołaki. Żyją nieco dłużej i potrafią przybierać postać wilka, jednak rzadziej się to zdarza od wilkołaków. Nie zawsze może zmienić się w każdej dowolnej chwili. Od ostatniej przemiany musi minąć chociaż parę godzin. Ponad to są od nich mniejsze i słabsze. Wolvy są bardziej opanowane od wilkołaków lecz tak samo jak w przypadku dhampirów, gdy wpadną w furię mogą być niemal tak samo niebezpieczne. Są o jeden lub dwa stopnie cieplejsze od ludzi i mają bardziej szorstką skórę. Potrafią zmieniać się jedynie w wilka i człowieka, a proces przemiany wygląda jak wybuchanie w powietrzu. Jeść mogą surowe mięso jako wilki lub ludzkie jedzenie jako ludzie i wilki. Wolvy muszą sypiać tak samo jak ludzie i wilkołaki. Mogą mieć dzieci (instrukcja w "ciąże").

Catwy

Catwy to połączenie kotołaka z człowiekiem. Zachowują się mniej więcej jak kotołaki i tak jak wolvy w kota mogą zmieniać się co parę godzin. Proces przemiany i wygląd jest taki jak u kotołaków z jedną małą różnicą - są nieco mniejsze i słabsze od swoich krewnych. Jest to rasa bardzo mało znana. Rasa ta potrzebuje snu. Catwy mogą mieć potomstwo (instrukcja w "ciąże").

Likryni

Likryni to połączenie Likantropa i człowieka. Zachowują się i wyglądają tak samo jak w przypadku rasy silniejszej (likantropii oczywiście), jednak zmieniać się mogą podobnie jak Wolvy i Catwy co parę godzin. Są ponad to mniejsze i posiadają mniejszą siłę. Nie są rasą dobrze znaną. Potrzebują snu. Likryni mogą mieć dzieci (instrukcje w dziale "ciąże").

Uwaga! Niektóre rasy zostały wymyślone na potrzeby gry!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alice dnia Nie 20:39, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.nightliferpg.fora.pl Strona Główna -> Przewodnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin